XIX Sesja Rady Powiatu w Myśliborzu
- Data posiedzenia
- 26-09-2025, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Starostwo Powiatowe w Myśliborzu ; ul. Północna 15 ; 74-300 Myślibórz
Porządek obrad
-
1. Otwarcie obrad.
-
2. Ustalenie porządku obrad.
-
3. Zapoznanie się ze sprawozdaniami Państwowych Gospodarstw Wodnych Wody Polskie – Nadzoru Wodnego w Gorzowie Wlkp., Nadzoru Wodnego w Pyrzycach, Nadzoru Wodnego w Strzelcach Krajeńskich, Nadzoru Wodnego w Myśliborzu i Nadzoru Wodnego w Gryfinie z działań podejmowanych na terenie Powiatu Myśliborskiego w 2024 roku.
-
4. Zapoznanie się z informacją na temat stanu dróg powiatowych.
-
5. Zapoznanie się z planem organizacyjnym zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Myśliborskiego w sezonie zimowym 2025/2026.
-
6. Zapoznanie się ze sprawozdaniem finansowym za I półrocze 2025 roku Szpitala Barlinek Sp. z o.o.
-
7. Zapoznanie się ze sprawozdaniem finansowym za I półrocze 2025 roku Szpitala w Dębnie im. Św. Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
-
8. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Myśliborskiego na lata 2025-2033.
-
9. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Powiatu Myśliborskiego na 2025 rok.
-
10. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu w sprawie powierzenia przez Powiat Myśliborski dla Gmin Boleszkowice zadania publicznego należącego do właściwości Powiatu, w zakresie zarządzania odcinkiem drogi powiatowej nr 2141Z.
-
11. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Myśliborzu.
-
12. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu w sprawie rozpatrzenia skargi na Starostę Myśliborskiego.
-
13. Podjęcie uchwały Rady Powiatu w Myśliborzu zmieniającej Uchwałę nr XIV/72/2025 Rady Powiatu w Myśliborzu z dnia 28 kwietnia 2025 roku w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych w 2025 roku
- 14. Interpelacje i zapytania radnych.
-
15. Sprawozdanie z pracy Zarządu Powiatu.
-
16. Sprawozdanie z działań podejmowanych przez Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.
- 17. Oświadczenie radnych.
- 18. Zamknięcie obrad.